Helgens planer



Fredag

♥ Jobb.
Över till dudes lägenhet. Sippa lite vin eller coca cola, laga lövbiff med pommes och creme fraishe. Äta god efterrätt. Mysa framför film & somna i en varm famn(!)
Lördag
♥ Ledig.
Vakna tidigt för brunch med karro i stan. Kolla runt i stan. Shoppa hem min kära Marc Jacobs sjal. (hoppas till GUD att den finns kvar!) Klämmer nog in en träff med alex också. Filmkväll eller en babbelkväll låter bra i mina öron Kom inte upp i tid. Kände mig febrig. Bejb fixade frukost till mig & tog mig till bromma centrum ( ligger nära hans hem ). Vi fikade, kollade runt & hade allmänt mys
Söndag
Ledig.
Dans 13-14,30. In till stan med kvinnorna i mitt liv. Mormor & mamma. Kolla runt lite. Äta middag och umgås.
Ända sen mormor fick hjärtinfarkt har jag kännt ett starkt behov av att umgås mycket med henne. Tänker inte ångra att jag inte umgicks tillräckligt med min mormor också
..
Slappdag med filmmys. Mor är fortfarande sjuk i akut bronkit (luftrörskatarr)

Kommentarer
Postat av: denisis

KappAhl, dock var det länge seeen :(

2011-02-04 @ 15:18:57
URL: http://denajsy.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0