torsdags-shopping


Vaknade hos duden i sundbyberg. Åt frukost i min ensamhet då mannen åkt till jobbet för länge sen ( hard working man, rääwr! ). Passade på att städa lite åt honom. Diska disken så han slapp göra det när han kommer hem från jobbet & pallrade iväg min lilla rumpa till tunnelbanan.

Mötte angelica i stan för lite väsk-tittande inne på åhlens city. Innan detta år är slut ska jag ha en DKNY väska. Den är perfekt! Shoppade loss på h&m, zara & MQ. Fikade på PUB & planerade jobbframtiden. Härlig dag kort och gott.




älskar kaffe men dricker inte kaffe dagligen då jag inte orkar stå och koka en kopp åt mig själv (läskigt lat). så sitter och skakar av brutal koffeinkick. härligt!

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0