Veckan:



Måndag - Jobb 09:30-18:30. Bejb kom och sov i min nya stora säng!
Tisdag - Vaknade 06 med bejb som skulle till jobbet. Somnade om, vaknade febrig och grining. Dagen bestod/består av sovande och filmer (&12 bitar sushi)
Onsdag - Jobb 10-19. Sover hos bejb i sumpan. Fixa lägenhetsökandet fo'real
Torsdag - Stan med angelica, leta alla hjärtans dag present :)
Fredag - Lunchdejt med alex, träna träna träna! + myspys @ bejbs place
Lördag - Middag ute & Ballbreaker med tjejorna från högstadiet
Söndag - Träningsdag igen + ta tag i alla distanskurser och sålla bort de jag inte vill ha

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: okej, lät ju bra :) min helg har varit skön, jag har fixat och trixat med lite nödvändiga saker !

2011-02-08 @ 19:25:36
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: ANNE

BLÄ för distanskurser!! huauu..



jag tyckte också yvonne var snyggast.. jag är med sådär tråkig och svart av mig :D försöker ändra på det dock.. ;)

2011-02-10 @ 09:25:44
URL: http://anne.favs.se

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0