Åhoj Tisdag!


Vaknade av att nacken försökte döda mig på egen hand, halsen försökte kväva mig och den hettande känslan i kroppen försökte göra live surt för mig. Men ja ä int bitter!

Idag fyller bestis-alex år. 21år! Då kan man inte gå runt och vara deppig. ( det ska firas!! ) För det andra är det löning idag ;) Det är en SÅN befrielse. Jag slipper alltså hålla hårt i min sista hundralapp, haha!


Ska försöka hälla i mig lite godmorgon-välling för vuxna ( öm i halsen. vill inte riktigt äta ) så hörs vi när grinolle har piggnat till lite ;)



Haha, PIGG CHEY!


Kommentarer
Postat av: amanda rosende

sv: taack! :)

2011-01-25 @ 11:08:57
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0