Härdad sjukling


Ytterligare en ledig dag!
Ingen sovmorgon idag inte.. Alex den fisen ringde mig vid 08 imorse och efter det var det kört. Bu förej! ;)
Lika bra, behövde ändå boka en doktor tid. (Fick en tid på en gång?) Nu ska jag få reda på vad som händer inne i kroppen & varför jag är så orkeslös och seg. Blir väl blodprov som vanligt.
Är det inte lustigt egentligen.. Vad man än går till doktorn för.. så ska man ta blodprov?
Har du ont i magen blir det blodprov, har du halkat och gjort illa armen, blodprov..

Jaja, jag har ingen nålskräck. Jag är härdad mot sånt där

Kommentarer
Postat av: Sandra

skönt med lite ledigt.

2011-01-19 @ 12:30:05
URL: http://lilleput.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0