Jag

Fråga 3. För att komma till frågorna, klicka här !

♥ Jag är 50% svensk, 50% spansk. Det syns va? Naaat

♥ Jag är har teprament som hete duga! (Skyller på spagge generna)

♥ Jag skämdes för min röda hårfärg från och med 8 års ålder till 19 års. Nu orkar jag inte bry mig. Alla är vi olika och mitt hår mår inte bra av att färgas hela tiden

♥ Närhet. En av mina cravings. Stort behov.

♥ Jag har en liten "allergi" mot lappar i kläder. Tvättlappar, med mera. Jag får panik. De svider i huden lappen nuddar och driver mig till vansinne. Så de allra flesta av mina kläder saknar lappar helt och hållet innuti. haha!

♥ En dag utan musik för mig är en plåga. Jag älskar all musik. Hårdrock - RnB - Frank Sinatra

♥ Jag fascineras av jeans! Jag har många av dem & förväntas att tiodubbla min kollektion av dem också!

♥ Jag sjunger i duschen. Always

♥ Jag tycker inte om att flyga.. Flygplan får mig att må dåligt. Både psykiskt och fysiskt. Ändå vill jag resa utomlands rätt ofta

♥ Det finns inget stop för mitt chokladberoende. Jag har försökt sluta.. det gick sådäraa

♥ Jag är riktigt duktig på att komma ihåg ansikten.

♥ Jag är bra på att sätta höga förväntningar på saker och ting ( & bli besviken om det inte blir så)

♥ Jag är en hopplös romantiker. En brutal sådan.

♥ Jag är lojal

♥ Jag är social. Jag älskar att prata & kan gärna släppa lös mitt pratande med främlingar

♥ Jag har ett enormt intresse för mode & accesoarer men är för lat för att fixa mig själv (ska ändras på)

♥ Jag har sedan 2års ålder älskat smink (men även där är för lat för att fixa mig själv, ska också ändras på!)

♥ Jag är en jäkel på att analysera saker och ting. Vill gärna tro/se att allt har en djupare mening/budskap

♥ Dansdansdans. Skulle jag orkat hålla kvar i dansglöden när jag dansade min väg till elitnivå skulle jag inte varit så deppig i dagens läge. Jag ÄLSKAR dans i alla dess former ( fast ballett är inte lika roligt )

♥ Jag är en liten hypokondriker. Jag oroar mig alltid över att sympton skulle vara en värre sjukdom än de jag har just då

♥ Jag är lite småkär i tatueringar. Tatuerade killar, genomtänkta tatueringar, tatueringar med djup och betydelse och de fantastiska konstverk en tatuerare kan ådstakomma helt enkelt


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0