Om 10 år..


.. har jag inte en rackarns aning om hur mitt liv ser ut.
Förhoppningsvis så har jag både gift mig och fått minst ett barn om 10 år på denna dag. En rymlig lägenhet att bo i eller en villa lite i det avskilda. En hund. En bra karriär. Osv osv osv.
Det är väl egentligen alla "flickiga" tjejers dröm. Någon gång måste det ju ske. Varför inte vid 31 års åldern då?
Livet har sin gång och jag lyckas aldrig riktigt få grepp om vart jag är påväg i min resa.
Jag pendlar mellan viljan att flytta till usa och slita arslet av mig i någon stor modebutik där, banta ner mig och bli supermodell(?), åka till london och plugga ett par år, jobba riktigt hårt ett par år och resa jorden runt ( INTE den nästan obliatoriska thai-resan alla gör nu ) eller att lugna mig, ta en makeupartist kurs, syssla med det jag egentligen alltid velat göra, skaffa lägenhet i stockholm, lille hunden på en gång och bara vara nöjd med det lilla i livet.

Så ja.. jag har väldigt svårt att säga vart jag är om 10 år. Jag har miljoner drömmar :)
Det vore faktiskt lite tråkigt att veta hur framtiden ser ut också. Då kan man ju inte fantisera lika mycket ;)


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0