För övrigt,



Bland alla deppiga blogginlägg måste jag ju tillägga att jag annars är väldigt lyckligt kär.
Min dude har varit den mysigaste och goaste dessa jobbiga veckor och tagit hand om mig :)

I helgen skulle han laga middag åt mig. Fläskfilé med pommes och coca cola.. Tyvärr så tänker ju inte grabbar på att de måste ta ut de frysta köttet minst 2 timmar innan tilllagning så den kan tina upp ;)
Så det fick bli pizza och coca cola istället!

Vi har myst vid tvn och då & då lyssnat på åskan och sett blixtrarna lysa upp rummet. Jag tycker dock oväder är relativt otäckt.. Men med dude var det ganska mys (ibland).
Vi har massa planer att följa också. Stora som små, hihi. Bland annat kryssning, resor, flytt och de större.


inget deppigt i mitt liv har med honom att göra, snarare tvärtom. Allt glatt och lyckat i mitt liv har med honom att göra :)

PUSS på dig fina älskling!




Kommentarer
Postat av: EBBA

Söt header (:

2010-08-10 @ 15:16:52
URL: http://ebbaloves.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0