Goooooood morgon världen!


Har tagit ut bärbara till köket och sitter at the moment och äter frulle och funderar på dagens planer.
Eller ja.. frukost och frukost.. Två fattiga mackor utan dricka. Funderar på att göra mig oboy också för att piffa till det hela. Anywaays..
Fick en snilleblixt igårkväll och tänkte att jag skulle ta cykeln och köpa blommor till min kära farmor och när jag ändå var där, även köpa till min mami också.

Det är ändå helt sjukt, att något så lätt som att köpa blommor kan få någon så glad? Varför gör man då inte det oftare? Det är verkligen sista chansen för mig att köpa det till farmor iallafall. Det är galet att jag inte köpt det till henne tidigare.. Jag har kännt till hennes cancer i snart.. 5 år?

Så det är mina sentimentala planer för dagen: Köpa blommor!

Ska nog göra lite mer än så. Bland annat ta en efterlängtad pratrunda utomhus med min kära hannie :)



Rosor luktar väl inte för starkt? ( farmor ligger ju på ett hem där flera kan vara alergiska.. )


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0