Inte helt ok, men levande



Vaknade hos bejb. Vaknade i princip hela tiden. Sov väl två timmar i sträck som mest.
Till frukost åt vi mackor med nutella choklad. Choklad gör varje tjej glad!

Åtminståne för ett tag.
VI pallrade oss in mot stan. Grabben klippte sig. Jag köpte hårprodukter. Sen slog det mig.
Jag hyperventilerar titt som tätt. Det dunkar och känns tungt om bröstet.
Jag mår inte alls bra. Jag byggde upp en fasad om att jag mådde bättre i och med att jag höll mig sysselsatt varje sekund om dygnet. Jag tänkte inte.

Varje gång jag påminns om att " vanliga trevliga Jennifer" bara är en fasad just nu rivs den ner och jag känner mig slagen till marken. Det kändes som hårdast när bejb lämnade av mig tunnelbanan.
Jag ville hem. Men att släppa tryggheten sådär..

Allt gör ont just nu. Det ända positiva var att jag inte köpte nått alls förrutom nödvändiga hårprodukter.
Jag är nöjd över det iallafall





500 ml each. rätt bra

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-28 @ 19:37:52
URL: http://shikos.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0