Min nya spellista





Någon frågade förrut vad jag lyssnade på för musik så här får ni min senaste spellista från spotify. Ett par nyfunna kärlekar och ett par gamla goda! Skulle Metallica funnits på spofity så skulle deras låtar; Nothing else matters, Fade to black, One, The unforgiven & No leaf clover också finnas här. Eftersom inte hela listan fick plats på en "print screen" så kan jag ju berätta att där nere finns lite sköna Creed-låtar, lite lifehouse, Cute is what we aim for, lugna Bullet for my valentine låtar, The Audition, lite Amy Lee & Seether  osv osv. Väldigt blandat men alla relativt lugna låtar.

Visste ni även att Carla Bruni ( Den markerade på spellistan ) varit modell innan hon valde att följa sin passion och skriva egna låtar? RÄTT snygg tjej för övrigt..


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0