Rädsla



Okej.. nu börjar det närma sig sussa-time för de flesta som ska jobba imorgon och det börjar krypa i benen på mig. Jag vill verkligen inte gå och lägga mig!

Jag har inte sovit ensam nu på 9 dagar och har vant mig vid att kunna somna snabbt som attan!
Kusinvitamin har ju velat haft sin säng i mitt rum när hon var här för att vi skulle kunna fnissa och prata tills vi somnade. Sen har jag sovit med älskling hela helgen.
Jag gillar sovsällskap. Eller nej, jag älskar sovsällskap!
Jag ogillar att sova ensam numera! Det är jätte jobbigt. Jag blir rastlös, irriterad, nojjig och kan inte somna. Med sovsällskap somnar jag på två röda.

Nej.. jag tror bestämt att jag kommer undvika att sova inatt. Tur att det finns mycket att se på tv ikväll. För det finns det väl??

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Eh ja, det är hon!

2010-08-09 @ 04:46:05
URL: http://originalet.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0