Skum morgon



Vaknade 09:30 av väckarklockan. Hade tänkt att inte sova bort hela dagen. Voffen hörde såklart klockan och kom trippandes in, så lycklig att någon vaknade.

Tror jag vaknade lite för snabbt för jag blev sjukt yr i bollen och illamående.
Tänkte att en promenad med voffen skulle göra mig gott. Få frisk luft?

Satte på henne koppel och vandrade ut. Det kändes som jag gick i sömnen. Jag reagerade knappt till något. Jag hörde bilarna, jag kände hunden dra i kopplet men ändå gick jag bara där som en zombie..

När vi hade kommit till lekparken så känner jag mig iaktagen. Precis när jag ska vända mig och och gå ser jag att det sitter någon i buskarna! Människan bara glor på mig. ( jag som har så dååååååålig syn utan glasögon kan ju knappast se om det är en man eller kvinna, barn eller vuxen ) Jag blev lite halvkraj iallafall och tänkte dra hem hundskrället som inte fattar att det sitter en läskig sak i buskarna. Så hunden släpas hela vägen hem, samtidigt som jag hör att människan i buskarna kommer fram och börjar kasta något som låter som plankor efter mig?


Hur ofta händer sånt här på skala?



Nu såhär efter mat i magen är jag mindre yr i skallen men ändå inte helt klar i skallen.
What the **** is happening?

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0