Small update


Igår kväll;
Åkte till sumpan. Åt chokladmousse+grädde med bejb. Drack coca cola & åt oreo kakor framför The return of the king i soffan. Slocknade vid 00:00 med vetskapen att resan till jobbet bara skulle ta 10 min! *Happy thoughts*



Jobb idag;
Suttit i möte från 10-17.. Kände att det kröp lagom i benen. Speciellt när jag förväntas hinna med lika mycket jobb denna vecka även fast mötet tog upp en hel dag..

Efter Jobbet;
Fick reda på att jag ska på ytterligare en jobbintervju på Måndag!
Har tränat på gymmet 1 h & hälsat på farmor. Idag fick hon för sig att mestadels bara prata engelska.. ?

Nu ska jag fixa naglara & lägga fram em schnygg outie till imorgon. Ska ju käka middag med Alle & Bellsii

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0