Årsresumé - lånad lista, mina egna svar


ÅRET 2010

Hur har året varit för dig?
-En riktigt illamåandeframkallande berg&dalbana
Bättre än förra året?
-Både och
Har du träffat några nya vänner?
- yes sir! :)
Någonting du aldrig kommer glömma?
- åh.. minnet kan ju svika. bilder förevigar ögonblicken! men min minsta kusin (6mån) höll på att dö
Har du flyttat?
-nix
Har du hittat en ny låt som du älskar?
- ett helt band rättare sagt. The Script (&Marina and the diamonds faktiskt)
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- sa upp mig från mitt andra jobb. fick en tillsvidare tjänst där jag är nu. the list goes on!
Höll du några av dina nyårslöften?
- nja.. ne. bröt alla faktiskt
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- deppigare. farmor dog. med mera
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
-drog igång en grillfest + 5kamp dagen till ära!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-ja absolut! kusin skulle ju kunna flytta hit ;)
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- ombytlig men numera prepp vs. rock?
De bästa nya människorna du träffade?
- oj.. Alex,Karro, Angelica. många fler!

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010?
-starkare än någonsin och samtidigt mer komplicerad än någonsin
Har du strulat med någon?
- ja med boyfriend ett par hundra miljoner gånger kanske
Har du varit kär? 
- givet
Har du sagt jag älskar dig till någon?
-givet
Har någon sagt jag älskar dig till dig? 
- ja som tur är ;)
Har du haft ett hemligt förhållande?
- till choklad.. guilty as charged
Pussade du mer än 10 personer under året?
- mer än hundra kanske tillochmed! (vänskapliga pussar)

SORG&HÄMD

Har någon i din närhet begått självmord? 
- nej!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
-Faktiskt. Sorry
Har du varit i slagsmål? 
- Haha, ha det med

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? 
- Oh ja!
Har du förlorat en vän?
- Två faktiskt
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?
- En he del! Thank God for you guys!
Har du gått bakom ryggen på en vän?
- Nej det hoppas jag inte. om de inte handlat om presenter dvs
Har du ljugit för en bästavän?
- Kan ha hänt.. ;o
Har du haft en relation med en vän?
- På vilket sätt då? Jag har en relation med alla mina vänner. På en vänskaplig nivå
Har du många tjejkompisar?
- Ja & de blir fler och fler :)

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
- Hm.. självfallet
Har du skämt ut dig? 
- Mer än en gång. Oundvikligt
Har du gjort något dumt mot en vän?
- Nej det vill jag inte minnas
Har en vän gjort något dumt mot dig?
- Japp
Vilken kändis var du mest sugen på?
- Fortfarande Brad Pitt.. Lite Robert Pattison kanske ;)
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
- Mer närhet. Större framtidsplaner. Fler utlandsresor!
Största misstaget?
- Inte insett att jag låtit fel människor suga musten ur mig för att sedan slänga mig åt lejonen utan en anledning. Fast.. största misstaget var väl att ta för givet att jag kunde umgås med farmor "en annan dag"
Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Varit en hel del sjuk i början av året faktiskt. Magkatarr, feber m.m. Fått en polyp i livmodern
Bästa köpet?
- Käraste Levi's jeans. Demi curve
Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat & kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Kusin bestämde sig för att kila hit en vecka i sommras. TOTAL lycka!
Julafton och alla julklapparna.
Nya jobbet med mera!


Kommentarer
Postat av: veronica

du har ju pussat mig;) nemen flytta kan ja ju inte gora just nu:(

2010-12-29 @ 19:37:26

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0