Julfesten


Igår var det dax för julfesten. Stockholmsbutikerna, huvudkontoret (& några butiker utanför stockholm var med också tror jag). Jag slog följe med mina jämnåriga arbetskamrater mot Grand Hotell vid 18 tiden. Det var S V I N kallt ute men vi härdade genom. jag skulle iallafall på se Martin Stenmarck ;) Han ÄR ju så manlig. Manlig = snygg!

Väl framme var det mycket mycket folk. En kör utklädd till kockar gick från bord till bord och sjöng julsånger. Julbordet som var en plocka själv buffé var fantastisk. Tog två portioner och kunde tagit mer. Efter dom där två portionerna smög vi oss på efterrättsbordet. Cup cakes, vaniljpanacotta med någon glögglikörliknande topping (mums!), chokladmousse med lingontopping, bailysfudge, m.m. Så innan showen började var vi PROPPmätta.
Lite sådär äkcligt mätt faktiskt.

Martin var göör snygg. Tjejerna var bra. Ända minuset var att han pratade lite för mycket. Försökte vara rolig. Försökte göra någon arne weise grej och läsa ur en bok osv. Nje.. Men så fort han sjöng var han ju bra. Hehe





Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0