Hänt i veckan & ska hända!


Kom (nästan) nyss in från spöregnet.
Jag har jobbat stenhårt den här veckan och bara dött av migrän vare dag jag kommit hem. Har inte haft så mycket att uppdatera. Livet flyter på och denna vecka så levde jag bara för att göra klart allt på jobbet. Klarade inte av att pricka av allt på chefens lista dock. Men den var relativt kämpig och jag är nöjd som klarade alla utom 2 punkter på a4:at.

Torsdag- ska laga middag med älskling som kommer när som. Fläskfilé med pommes och bearnaisesås, mumma! Sen blir det bastu och filmmys efter det. Vad firar vi då? Jo ATT JAG HAR SEMESTER TVÅ VECKOR FRÅN OCH MED NU! Weeeeeeeeeeeeeeeey!! + Kusin kommer imorgon och är här en vecka framöver!

Jag har så så så så mycket att se fram emot nu! Can't wait!


Ps. jag & dude såg inception igår. Han tycker att den var sådär och jag var heeelt inne i filmen. Det kändes lite som att komma in på filosofilektionen igen. " Finns den här chokladen EGENTLIGEN? " Hah, men den va bra :)

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0