Liten uppdate till



Idag har jag ätit alldeles för mycket.. Iallafall på eftermiddagen.
Lunchen bestod av jordens minsta skaldjurspaj från jobbets frys. 30 kr. Kände mig lite lurad.. men va i hekken, jag var ju hungrig och lat! Orkade inte gå och köpa mat.

Så nu på kvällen har jag kompenserat det med chokladpudding med grädde och godis.
Älskling kom hit med lite mer än 2 kg lösgodis och en liter Orangina para mí!

En liten försoningspresent.. en stor rättare sagt. Kommer ta mig år, svett och tårar att äta upp den påsen.
Ja, tårar och svett.. Måste ju gymma aaaaaaaaaaarsleeet av mig om jag ska äta upp den!


Såhär såg jag ut idag, by the waaaaay


Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: den funkar super :D

kram

2010-07-20 @ 23:10:23
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: hemlig

Du är supersöt och INTE tjock! Njut!

2010-07-21 @ 00:27:07
Postat av: jemps

Nååh va söt du är! menar inte att jag skulle bli tjock av det (okej jo, om jag inte passar mig )utan mer att jag skulle få celluliter och grejer ;)

2010-07-21 @ 16:07:27
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0