She is here at last!


Oh jesus..

Äntligen är hon här! Det tog ett bra tag ska jag säga er..
Jag irrade runt på hela central stationen för att leta efter henne. Hon skulle sitta utanför en pressbyrå och äta en bulle medan hon väntade på mig. Tror jag gick förbi minst 5 st pressbyråer.. Ingen kusin.

Till slut fick jag lätt panik och smsade henne som en galning ( Hennes mobil funkar inte att ringa till ) och då kom det fram att hon var brevid en vikingline bokningsdisk.. Vikingline? På Central stationen?
Hon var ju inte alls där! Hon var vid bussterminalen en bra bit ifrån mig. Vid utgång; Kungsgatan..

Så där hade jag gått i en halvtimme, svettats som om jag hade sprungit maraton och letat förbrilt efter henne.

Hittade henne till slut. Fikade lite, pratade lite, fyllde på energi & åkte sen hem.

Nu har busen packat upp och krypit ner i min säng för att vila lite. 1 timmas sömn på två dagar är inte illa pinkat. Hon förtjänar att sova ;) så jag ska göra nått så kul som att fixa naglarna så länge




Vår första fika för i år! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack så mycket! :)



förlåt för sent svar! :)

2010-07-30 @ 21:47:35
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: Veronica

2010-07-31 @ 12:48:39
Postat av: Veronica

<3

2010-07-31 @ 12:49:30

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0