Shoppat!


Till min förtjusning upptäckte jag att jag hade fått lön imorse när jag skulle ta ut pengar på arninge för att köpa mig en korv med bröd.

Hade planerat att träffa mormor ett tag under dagen så pengarna passade helt perfekt. Spenderade en hel del.. Men det var det värt! Ska inte glömma att nämna att hon köpte en del grejer till mig också. Så skulle egentligen ha gjort av med mer än så. Var förvånad att man fortfarande får saker från släkten även om man är över 20 fyllda? Tänkte att det mer var till småknattarna ( och min lata bror ) nu som inte har egen inkomst.

Alltid trevlig att få lite tid med mormor. Med henne kan jag verkligen ventilera mig. Släppa ut allt och få höra saker jag vill höra. Vi resonerar rätt så lika. Är hyffsat lika i personlighet och är båda färgstarka personligheter. Explosiva! Så vi sitter där och peppar varandra, står på varandra.. Och sen får vi dämpa varandra för att vi blivit så uppe i varv av allt snack. Hahaha. Ni fattar säkert ingenting :D Men iallafall

Två par skor från Scorett, 2 sköna tröjor/tishor, undiesar och lunch i täby centrum. Mormor vet hur man muntrar upp någon. Indeed!


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0