Skön helg!


Gårdagen:

  

Gårdagen var en av de bättre dagarna i mitt liv. Den spenderades med bellsibub och lexanT.G.I.F @ Kungsträdgården från 20:00-23:30 typ. Eftersom vi var för sega för en riktigt partykväll på stan, men för pigga för att bara sitta hemma så kombinerade vi allt det vi skulle vilja göra. Dricka söta drinkar, äta efterrätter och skratta, smådansa på platsen, prata i munnen på varandra och ha allmänt.. Jättekul!

Jag hade iallafall jätte kul! Apple-tini, Martini, Strawberry Darquiri, Cosmopolitan, Cheese cake och brownie med glass och colasås. Vi får inte glömma förrätten också! Nacho chips med HUR stark salsa sås som helst och guacamole! Mums ;) Vi kan äta, yes we can!

Kvällen slutade precis lagom. Strax efter 00:tiden. Sen hämtade min bejb mig med bilen mig och körde mig hem till honom för att sussa.

Idag då:

Vi vaknade vid 12 tiden. Han gjorde "scrammbeled eggs" ( stavas hur? ) som vi åt på skogaholms mackor, drack varm oboy och avslutade med princesstårta ;) Haha.. Haha, han måste verkligen vara hur kär som helst i mig som gör sånt där ;)


Nu är jag iallafall hemma. Nyduschad och fräsh igen och luktar inte alkohol längre. Sötsaker äter jag fortfarande.. FML


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0