Vilo-söndag, eller?



Söndagar är ju till för att man lugnt och stilla ska kunna förbereda sig inför morgondagen, den första jobbdagen på veckan.
Tror ni jag har tagit det lugnt? Trots att jag vaknat 500 ggr inatt på grund av grov m*nsvärk? Naaae.

Jag hade lovat duden att vi skulle på äventyr idag så det var bara att bita ihop.

Strax efter 12-tiden så satte vi oss i bilen och körde mot Stinsen, första stoppet.
Jag shoppade en skjorta och två koftor! Hur nöjd som helst! Sen kunde jag tillochmed påverka dude att köpa vita converse ( vet inte varför, men tycker det är brutalt mycket snyggare på grabbar än tjejer egentligen ).


( Oj vilken bra bild! ojojoj vilken kvalitét! Herre.. )

Barkaby Outlet blev stop nr 2. Kollade runt på Acne och tänkte äta på proppfulla Pizza Hut men bestämde oss för att dra vidare till något annat ställe.

Sista stoppet blev Madonna. En Medusa-pasta och en pizza senare sitter jag här och lyssnar på min nya kärlek, Erik Hassle. Är helt och fullkomligt nerkärad i hans låtar? VÄLDIGT otippat skulle jag vilja påstå. Väldigt!



Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0