Ingen träning.. mutter mutter..



Efter en träff med anki så mötte jag upp moder min.
Hon ville ha sällskap till stinsen när hon skulle handla mat. Självklart blev det inte bara mat för vår del :p
Lite shopping, lite fönstertittande. Jag köpte mig en kalender för nästa år, ett skissblock som jag numera klippt och klistrat in lite hälso tips, mode grejer och trix i. Orkade inte spara alla mina tidningar för att jag tyckte om enstaka sidor så klippte ut de bästa ur tidningarna och har nu klistrat in dem i mitt lilla block :) Hur nöjd som helst! Ska visa sen när jag kommit lite längre ;)
Åt sushi med mamma också. Mumma.

Men ingen träning..
Alla mina 4 tränings partner var antingen sjuka eller för trötta för att åka iväg och min buss gick så att jag missade 19:00. Kommer bara in till 19:00. Suck.

Manãna mañana

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0