Innan november är slut ..


► Ska jag ha haft minst en riktigt RÖJkväll/natt på stan
► Kommer jag få en intressant lön. Jobbar mestadels helger med ob.. ser fram emot!?
► Har jag ha läst ut Så länge vi båda andas
► Ska jag införskaffa svarta siden leggings + en ny väska! (måste)
► Måste jag gå på bio med duden. Vi skjuter upp det där rätt bra..
► Vill jag helst ha kommit på vad folket ska få i julklappar!
► Hoppas jag på att få förlängt kontrakt & tillsvidare tjänst!
► Ska jag ha sålt farmors minkpäls
► Har jag fått mina linser! (&vant mig.. ?)

Kommentarer
Postat av: Jill

Ja då ska jag lukta på den och se om den är ngt för mig :)



skorna är superfina, något små i storleken men jag tror att de töjjer sig. känns bekväma men jag har ännu inte hunnit använda de långa stunder...

2010-11-04 @ 22:08:55
URL: http://jillh.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0