just an ordinary day



Tog min tillflykt till dude igårkväll. Han åkte hela vägen till danderyd för att möta upp mig (2 bussar från honom). Bor man fyra envisa och frimodiga själar under ett och samma tak.. då blir det storm ibland..

så dude, chips, dipp och tvn fick bli min räddning för kvällen.
Riktigt mysigt var det. Vaknade upp hos honom otroligt utsövd idag. Jätte skön känsla!

Annars var det en vanlig dag på Guldfynd idag. Kunderna var kräsna och krävde en hel del hjälp med allt möjligt. De försökte stoppa in händerna bakom säkerhetsglaset och försökte pilla i lagerlådorna. Aja baja människor!
Jag skulle inte ens våga tänka den tanken om jag var kund :p Inte går jag bakom köttdisken på ica och pillar på köttet? Kollar runt i deras frysar? Haha. Sånt där är så roligt.

Anywaaaays..




Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0