Kort update


Jag var inte på humör att dela mina tankar igår.
Vi svishade förbi kyrkogården igårkväll & tände ljus för farmor och farfar.
Det var så så fint där. Hela kyskogården lös upp på grund av alla tända ljus. Tuseltals tända gravljus.
Om en kyrkogård någonsin kan se de minsta mysig ut så var det igår. Alla helgonens dag.



Min mage var kraj igår också. Sad but true ;)
Så de blev varken utgång eller något annat umgänge för mig. Tog istället tillfället i akt och låg blixtstilla och läste ut min bok. Jag läste högt de sista 30 sidorna för mamma. haha! Hon satt som förstelnad till boken. Hon tyckte den var sjukt spännande. Men nu är den schlut!

Kollade lite på The last Bounce på tv också. Pappa ville även visa mig deras tid vampyrfilm "Intervju with a vampire" tror jag den hette. Trots att Brad Pitt ( MY LOOOVE ) spelade huvudrollen Louis så var den inte speciellt bra. Tom Cruise var också med, Christian Slater också. Kirsten dunst när hon var liten. En del kändisar allstå. Fortfarande dåligt gjort för nutidens vampyrfilmer ;)

Jag hade en skön kväll. Somnade kring 05 inatt.

Dåså! Då vet ni

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0