Lång dag & gratis synundersökning


Hehehej hå,

Somnade strax efter 02 igår. Fastnade i boken igen. Har för mig att mamma kom in i rummet och satte sig och pratade med mig i sängen. Ingen aning om vad hon sa eller vad hon ville prata om. Kommer inte ihåg när folket i huset gick och la sig eller ifall hunden trippade in och kollade till mig.
Jag var fast..

Dude ringde och störde mitt läsande. Kanske tur, hade nog läst ut boken under natten (då skulle jag inte ha nått att se fram emot imorgon!!)

Blev en tripp till arbetsförmedlingen idag. Dom ger sig inte förrän man fått heltidsjobb. Speciellt jag som även betalat till a-kassan och förväntar mig att få mina pengar nu när jag är arbetslös/arbetssökande som de så fint heter. Jobbar egentligen. Deltid. Men det duger inte för arbetsförmedlingen, ofcourse ;)

Efter det hade jag en lucka för shopping med mamma i täby c. Det blev en vanlig trikå från h&m och nya mjukis brallor. Behöver motiverande träningskläder för gymmet när min träningspreiod sätter igång igen!

Kortfattat efter det:
Synsam - kollade ut vilka linser jag ska ha & bokade ett återbesök ( glömde att betala för mig! får göra det på återbesöket.. )
Middag @ dude - Dude mötte mig i danderyd & lagade hamburgare till mig. Nu är den ben&jerry mys i soffan och tv.



Smeeeeeeeeeeeeell ya'll later. Bilder kommer tomorrow aswell!

Ps. grymt att folket börjat kommentera nut! I like


Kommentarer
Postat av: denisis

hahaha :D härligt att du gillar boken! har aldrig läst någon av dem :O

2010-11-04 @ 06:38:34
URL: http://denajsy.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0