Linser



Fick ju linser i Tisdags. Eller.. fick och fick. 850 kr för en undersökning, hjälp med att få in linserna första gången + linserna för en månad. Detta blir då andra dagen jag använder dem om jag måste erkänna att det är skit läskigt. Jag ser allt så klart. Jag ser löven på träden, jag ser fåglarna picka i snön. Jag ser allt! Väldigt ovant för mig. Kanske tillochmed börjar se vilka som sitter på bussen när man kliver på?

Det är fortfarande läskigt att peta sig själv i ögonen...
Ser ni linsen på bilden? Knappt va? Så hur lätt är det att få ut dom sen? ;) Man vet ju ungefär vart dom slutar på ögat. Men som sagt. Att gräva sig i ögat.. ingen favorit för mig




Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0