småkraffs gräver hål i min plånka


JAG VILL SHOPPAAA!
Ryser. Nu låter jag som en fjortis.. " Ameh guuh va jag vill shoppa lixååm! "
Men allvarligt. Jag vill alltid ha det jag inte kan få. Just nu vill jag ha nya kläder. Varma fina tröjor, nya jeans, ljusa & utsvängda vid smalbenen.. nya garderoben / klädstången, en ny vinterjacka, en ny väska, ännu ett par vinterskor..

Just nu är det oändligt långt borta..
Jag har ca 4 laxar kvar på mitt konto. Fars dag imorgon. Nästa helg kommer minst 1 lax försvinna.
Jag får ingen lön den 25e. Kanske a-kassa? ( Om de kan skynda på nu.. ) Julafton närmar sig med jättekliv.
& jag har ingen karaktär för att hålla mig ifrån småkostnader.. bu.

Lagt på mig:


Kommentarer
Postat av: stina

Så fina! :)

2010-11-13 @ 22:24:58
URL: http://stinaking.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du har ju jobbat en del (iaf sett utifrån det vi kan läsa om i bloggen)? Vart jobbar du egentligen? Varför betalar de inte ut lön?

2010-11-14 @ 13:19:32

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0