Hemmatjejen rör sig bara ute på dagtid


Det blev konditionsträning på gymmet igår.
Antalet mäniskor som var där fick mig att inse vad lite till liv jag har ;)
Vem går och gymmar kl 19:00 en fredagskväll egentligen? Det var jag och tre andra satsiga grabbar.


Idag lurade mamma ut mig på en prommenad runt sjön också. 10 500 steg enligt hennes stegräknare och relativt jobbigt med tanke på att jag fick släpa hem hunden som börjat flåsa som en galning efter halva vägen.
Solen sken och det var allmänt behagligt ute. Får väl tacka mamma sen när jag utan att få dåligt samvete kan trycka i mig chips ikväll ;)


Ni kan kalla mig hurtiga jempan numera! Och jag lovar. Nästa vecka ska jag börja leva igen ;)

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0