Inga dog!


Ska jag vara ärlig så var det faktiskt rätt roligt. Att träffa människorna menar jag då.. Bowlingen hade nog varit rolig om jag inte hade förlorat ;) Jag kunde inte låta bli att bli på bättre humör när elsa blev helt tagen av att hon fick en strike. Det var heelt otroligt för henne. Och ami blev lack när alex började leda och eric var surpuppa för att han inte hade turen med sig idag. Jag orkade inte bowla de sista minutrarna utan försökte helt enkelt hitta legendariska sätt att få strike på istället: Att stå stilla och vagga klotet på banan, att bansa bollen till strike, att rulla den försiktigt på banan, att skruva den som beckham osv. Inget funkade.

Istället satt jag där och luktade på mitt nya beroende.. Rimmel's nya lipgloss " ROYAL gloss " med smaken yummy! Tog bilden innan bowlingen.. men ungefärsådär satt jag ;)

Nu ska jag sura vidare med mina tidningar & sen sussa kudden.


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0