Kroniskt trötthet framkallat av konstant shopping



Börjar fundera på om jag lider av kronisk trötthet?
Nejdå, vi är igång 24 timmar av dygnet och sover knappt om kvällarna då jag & kusin delar 90säng 8-) så då blir man relativt trött av sig. Sådär härligt flamsig och så ;)

Blev ju shopping idag med..
Gjorde av med lite över tusenlappen ( svenskt räknat ) då vi fastnade inne på topshop..
Fick med mig två par jeans! Woooooh. Skönast i hela världen. Ska använda dem tills de inte går att lappa ihop dom av slitage någe mer.

Hängde lite med de koola kidsen på primark också. Alla i england hatar primark och ser det som bajskläder medan vi turister älskar att shoppa billiga strumpor, trosor och tofflor där ;)
Fick även med mig en kofta!


Vi flamsiga människor ( jag&kusin ) drog sedan ut för en foto-runda, blev raggade på av gingers i bilar och utskrattade av småbarn men vad gör det om hundra år? Vi hade kul ;)

 

 


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0