Regn, rusk & Rimbo marknad


Hoho. Sicket fint väder utomhus, eh?
Här i stockholm är det ungefär lika trevlig stämning som det var på WMA 2009 när Kanye West förstörde Taylor Swifts första award.. Inte alls med andra ord.

Folk är fåordiga och gör grimaser när de får vind och regn i ansiktet. Vilken tur att jag spenderade min morgon med 20-25 st mogna kvinnor och män på arbetsförmedlingen? Det är helt sjukt så dåliga människor kan vara på power piont presentationer :p Man ska väl tycka att man borde kunna sitt jobb iallafall?7

Han som föreläste om basen för arbetsförmedlingen och dess medlemmar hade skrivit ut ett 8 sidor långt häfte där det stod kortfattat om varje "sida" han skulle visa på den stora skärmen. Han beskrev varje sida som " Aaah.. men ni ser vad det står. A precis. Nästa sida då ".
Mycket intressant..

Mötte alexandra i centrum sen iallafall. Burger king fick privilegiet att fylla min tomma mage och sen delade jag ut ett och annat cv innan hemgången. Börjar bli bra på det här!

Senare idag ska vi, mot all förmodan, åka till Rimbo för att gå på deras årliga marknad!
Det är lite av en tradition och det är även tradition att det ska regna och vara kallt precis den dagen som marknaden är också så vi börjar bli vana. Älskling ska med för andra året i rad också. MYS!
Här ska det införskaffas mössor,vantar, strumpor,munkar och samalikorvar!


 


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

åh vad gott med färska munkar :D

2010-10-08 @ 12:36:06
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0