Självgod

Hah, kom nyss på mig själv med att tycka att jag är riktigt bra. Sådär bra att jag hade ett fånigt leende och tänkte för mig själv; "Guh va bra jag är. Riktigt duktig "

För vadå? För att jag varit på gymmet och svettats en timme? För att jag tog i så mycket att jag nästan drog axeln ur led? Tjaa.. Det är väl rätt bra jobbat ;) Men det är väl egentligen något man ska ha som rutin. Att röra på sig. Haha! Helt sjukt att jag kände mig så självgod bara för att jag tränat. Eller kanske för att jag fortfarande håller igång med det?

När jag slutat äta sötsaker varje dag, fått ett jobb jag trivs med, flyttat hemifrån och fått rullning på mitt liv. Då. kan jag le stort för mig själv och tycka att jag är riktigt riktigt bra. För nu.. Får jag nöja mig att klappa mig själv lite på axeln. You have a long way to go





ps. trodde by the way att jag skulle slappa sönder nu när jag blivit arbetslös. men icke.. är knappt hemma längre. springer på ärenden, arbetsintervjuer och fikapauser hela tiden jag ;) sicken lyxtjej! DOCK ska jag på basmöte morgon @ arbetsförmedlingen.. Vi ska lära oss hur man söker jobb. På riktigt?.. Jag söker redan jobb? GE MIG MIN AKASSA BARA ! Mwahah

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0