We hope for a non-bumby ride



Jag FÅR vara en seg bajskorv i helgen kom jag på.
Jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte orkar mig ut. Jag ÅKER ju snart :)
Till Inglés, Great Brittain, England!

Äntligen har jag tid för det!

Kusin&jag ska ha såååååååå kul!
Hon har redan lovat mig bowling, biljard, restauranger, shopping & massa massa fotning!
Jag ser fram emot det!


Har bestämt mig för att ta med mig min bärbara tid. Är lite skeptisk till om den här känsliga datan överlever dit och tillbaka utan att få bestående men.. Men jag hoppas på det!
DVD filmer ska med. De ska vi sitta och titta på om nätterna. Snyffta till massa kärleksfilmer!

Kommentarer
Postat av: veronica

JAA:D vi ska ha de SA KUL<3 kan knappt vanta tills du kmr hit!!!<3

2010-10-11 @ 12:49:32

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0