4e September, 2010



God morgon alla glada hoppetosser!

Tänk att solen skiner idag? Det gör mig alltid på bra humör! Vet inte varför.
Allt känns bara ljusare och mindre tungt när solen är framme!

Idag hade jag tänkt åka till Linköping med alex för att hälsa på vår kära ami som nyss flugit ur boet och hamnade ända dit bort! Dippa grönsaker och kolla filmer? Kommer bli en grym tjejkväll.


Nu ska jag ut och njuta av solskenet! Suga i mig alla vitaminer den har att erbjuda och vara allmänt glad idag! Det förtjänar jag allt!


Ha det super!





bild: lånad från SaniaClaus

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjejkvällar brukar bli otroligt mysiga:D

2010-09-04 @ 12:08:59
URL: http://festizzz.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0