Befinner mig i sumpan



Dagen gick snabbt. Tjejen som ska efterträda mig är den sötaste tjej från Taiwan jag har sett.
23 år och pluggar häftiga ämnen medans hon extrajobbat på guldfynd i Kista.

Funderar på att behålla kontakten med henne. varför inte? Sjukt trevlig tjej :)

Har ätit pizza med bejb idag.. Där sprack min nyttiga vecka.. Dock ska jag ju träna imorgon, så jag ska inte ge upp det iallafall. Antar att man får äta vad man vill då?

Imorgon är det Onsdag. Lilllördag. EN DAG KVAR tills jag slutar :) But, who's counting?


Nu ska jag kolla klart på House & sen krypa till kojs med duden

Kommentarer
Postat av: hemlig

Förstår inte, varför måste du sluta på jobbet? Var du provanställd?

2010-09-29 @ 01:11:26

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0