Blött i ögat




Mina ögon gillar inte att minnas tillbaka. Jag kanske kommer klara av det om ett tag men inte nu.
Va FAAAN! Du har varit med mig sen jag föddes & aldrig lämnat min sida. Jag var din prinsessa även om jag ville bli militär och skjuta alla så blodet sprutar. Du gav mig mina första högklackat när jag var 7 år för jag ville verkligen ha dom. Mamma blev inte glad på dig.. Men jag blev!

Jag var 19 år när du följde med mig till tandläkaren på grund av min tandläkarskäck. Du tyckte inte det var barnsligt? Du bjöd mig tillochmed på middag efteråt för att du ville umgås lite mer. Jag skulle ju bjuda tillbaka! Du villle ju till burger king? Jag skulle ju börja hälsa på dig på fredagar när jag var ledig. Just då skulle du bli värre och pendla mellan bylehemmet och danderyd.

På fredag var det 3 veckor sen du lämnade oss och jag kan inte sluta tänka på dig. Jag ångrar vårt enda bråk såå såå mycket! Jag skulle inte varit så grinig och haft sån kort stubin. Vi har alltid tyckt lika. Gillat samma. Nu på senare år liknar jag dig mer och mer. Det säger alla. Vi gillar det lite mer glamorösa i vardagen, även om vi kanske inte lever/levde de mest glamorösaste liven. Åååååååh. Kan du inte bara komma tillbaka nu? Dumma dumma dumma dumma dumma cancer. DUMMA .

Du kommer ALLTID bli ihågkommen som den gladaste kvinnan i livet. Leende kvinnan. Starka kvinnan. Envisa kvinnan. Du är min förebild Farmor. Jag älskar dig, för alltid


Kommentarer
Postat av: anna

en döende man sa



att dö är inte att försvinna. det du efterlämnar i kärlek kommer alltid finnas kvar hos dina närmaste, så länge minnet av dig finns kvar, finns även du kvar



jag beklagar verkligen din sorg<3

2010-09-21 @ 22:31:18
URL: http://annadanielsson.blogg.se/
Postat av: anna

en döende man sa



att dö är inte att försvinna. det du efterlämnar i kärlek kommer alltid finnas kvar hos dina närmaste, så länge minnet av dig finns kvar, finns även du kvar



jag beklagar verkligen din sorg<3

2010-09-21 @ 22:31:27
URL: http://annadanielsson.blogg.se/
Postat av: denisis

:/

cancer suger, men du är stark. det bästa är att tänka på de fina minnena man har, det hjälper faktiskt. du kommer le på riktigt någon dag, jag vet det



kramis

2010-09-21 @ 23:26:42
URL: http://denajsy.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0