Förberedelser






Införskaffade de sista jag behövde inför morgondagen idag. Party-feet.. Ett måste i de skyhöga klackar jag ska trippa runt imorgon. Strumpbyxor är också ett måste. Det fanns inga 34-36 så fick bli det större alternativet i och med att jag verkligen behövde svarta glansiga. Antar att det blir lika bra?

Tänkte måla naglarna röda. Farmor signatursfärg på naglar.. Men man kanske inte får ha det på begravning?
Kör på beige istället. Sitter med skumgummi rullar i nyduschat hår för att få vågigt hår på skonsammast sätt ( d.v.s utan locktången ) och föreberätt klädseln. Det blir svart med guld detaljer. Ett fyrklöver jag fått av farmor får pryda min hals och pärlor mina öron. Kanske hinner få en bild på mig imorgon innan det bär av mot gråtstunden i kyrkan. Juste.. Jag har införskaffat vattenfast mascara också.




Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0