God morgon dimmiga Stockholm!



På grund av detta pålitliga (ironi) Stockholms-väder har jag blivit förskyld :(
Igår trodde jag att jag skulle dö. Låg och hade det allmänt mys framför tvn med min doggie när huvudvärken och kallsvettningarna smög sig på. Riktigt grinig blev jag och gick och la mig. Skönt att lägga sig innan 21 iallafall?

Idag är det bara halsont och snuva. Det kan jag iallafall leva med? Så.. så mycket ska jag väl inte gnälla.


Ser sjukt mycket fram emot torsdag&fredag denna vecka ändå! Förskyld eller inte!
Duden kom på den braiga idén att vi skulle ta en prommenad längs Djurgården på torsdag ( efter jobbet ) innan det blir riktigt kallt i Stockholm, för att prata ut om saker och ting. Jag bär på mig en hel del så det var en bra idé. Ganska mysig också? Hoppas på att han bjuder mig på middag sen också ;) ( kan ju drömma iallafall? )

fredag ska jag provjobba på Thomas Sabo! Wewewe! Hoppas på great success och att jag får jobbet. Det hade gjort mig riktigt glad i hjärtat! Efter det spelar Hoffmaestrogröna lund! Ska jag dit? OM jag ska dit! Det kommer bli grrryymt! Blir mer och mer kär ju mer jag lyssnar på dom!


Nu väntar jobb på mig iallafall och jag ber till Gud att jag blir frisk typ.. snart?

Kommentarer
Postat av: maja - alla är välkommna in till mig.

sv; haha jo, den jackan är snygg ;).

Skulle vilja ha den. Kläderna på internet från lindex men annorlunda i affären. Får verkligen kolla efter nästa gång!

snygg blogg föresen :)

2010-09-07 @ 13:14:13
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Men idag är det ju fint väder. Här är det iaf strålande sol =)

2010-09-07 @ 16:34:10
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0