hösten är här


Hej Hej Hallå alla höstmänniskor!

Nu är det exakt en vecka tills jag slutar! 4 Jobbdagar för mig and I can't wait!!

Då blir det till att stänga ett avslutat kapitel och börja den händelserika delen i min bok!
Wewewe. Väntar bara på att ett jobbbesked och sen är biffen kirrad!


Gårdagen blev inte så lugn som jag hade hoppats på. Min familj är så hetsig..
Flydde iallafall över till duden efter att vi kollat på Idol hos mig.
Väl i ettan i sumpan kollade vi på S.W.A.T innan jag höll på somna i soffan och förflyttade mig till sängen.

Idag är det torsdag = min fredag och jag ska träna så fort jag slutat.
Sen ska jag röja i min garderob. Mams & jag ska stå på loppis på lördag förmiddag och sälja lite grejer så jag ska nog passa på att göra av med högar av kläder jag inte använder!



Smell ya'll l8er

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0