I heart Music


Nackdelen med idol ( förrutom de som verkligen tror att de kan sjunga trots att de låter som dränkta katter ) är de många och långa reklamerna! Gillar verkligen inte 1an 2an och 4an. Det är hemskt hur onödigt jobbig reklam dom har! Det har iof alla andra kanaler också.. men de väger upp med flera bra program kanske? ;)

Zappade till slut vidare och fastnade på VMA på MTV. Allstå DAEEEEEEMN vad jag Ä L S K A R musik!
Det är brutalt vilken kärlek! Jag satt och hoppade i soffan. Eller nej, gjorde kanske något som mest liknad spasmiska ryck och utgjorde roliga läten för mig själv varje gång någon jag gillade syntes på tvn.

Taylor Swift kunde ju gå & nanna kudden. Gaah så tråkig hon var med sin låt till Kanye West. "32 and still growing up. It's not what you do who makes you.. You are still innocent, blaalblaaa ". Jätte fin låt.. Men Kanye totalsågade Taylor och han får en hyllningssång tillbaka? Lite för mogen tjej skulle jag säga..

Paramores sångare Hayley gör mig glad i själen. Hennes styrka i rösten är.. Awesome.

Nu ska jag inte gå & bli blödig för en bunt människor jag aldrig träffat. Bra var det iallafall. Hade förväntat mig att Lady Gaga skulle ta hem en hel del priser, men kanske inte många?



Ska nanna kudden jag själv snart, men först har jag en hel del tidningar att beta av ;)

Ciao hotstuffs




Kommentarer
Postat av: Pearl

hej hej !

loving your blogg i gotta say!

thought you might like mine ,

it's about moving back to stockholm after 10 years abroad!

see you there !

2010-09-15 @ 16:46:52
URL: http://pearlythings.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0