Inge politiksnack här inte



Jag tänker inte vara den som ältar politik. Jag ältar i kylan!
Jag tycker det är större problem än politiken! Idag iallafall. HERRE vad jag fryser!

Nu kan man lugnt säga att hösten är påväg på riktigt. Trots solglimtar på 20 sekunder var så är det numera kallt ute. Alla mina skor är för kalla. Jeans är jobbigt att gå i för då fryser man hiskeligt mycket och kylan stannar i de tighta byxorna, jag sov i sumpan så jag hade varken mössa eller halsduk vilket jag ångrar nu!

Iiih! Snälla snälla snälla moder natur. Tvinga mig inte klä mig som en michelingubbe redan nu. 15+ hade varit okej fram till Oktober iallafall?



lånad bild, mycket passande tycker jag. Stickat är det ända som räddar just nu! (& om jag vore såhär snygg i det.. hade jag verkligen inte klagat ;) )



Ska återgå till jobbet. Drar en filt över mig, fixar en ny kopp vaniljte och ställer mig upp för att få igång blodcirkulationen. Jag ska INTE bli förskyld igen! Brrrrrrr







Kommentarer
Postat av: karin

den är så söt den bilden :D

kul att du kollade bloggen! :)

2010-09-20 @ 16:41:17
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Bargström

Visst är hon! Älskart !

2010-09-21 @ 14:15:35
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0