Klippa lugg;



Imorgon har jag en bokad klipptid, vilket alltid är lika nervöst.
De senaste gångerna hos frisören har jag i och för sig blivit relativt nöjd, men de andra gångerna ( hela början av mitt liv tills jag fyllde 19 ) så har jag i princip kommit gråtfärdig från frisören.

Nu är jag till och med sugen på att förändra min frisyr lite! Så modig är jag! Så jag tänkte.. någon av dessa?

      

   

Lite sugen på Tara Reids frippa? Eller.. allas är snygga! Men FÖR mycket lugg vill jag inte börja med. Jag har ju lockigt/krusigt/rakt/vågigt hår. Allt beror på vilken hårdag jag har och på vädret.. En lugg är svår att hantera för mig :p ÄNDÅ vill jag ha en?


Kommentarer
Postat av: veronica

den 3dje bilden pa bada raderna av bilder ar dom finaste luggarna;D <3

2010-09-23 @ 12:42:43

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0