Lite onyttig vs. brutalt onyttig?



Relativt okej dag på jobbet!

Lärde mig massor av ergonomen som kom och pratade med oss. Kan berätta sen vad jag lärde mig, i detalj. Oh så roligt! hah. Gjorde min berömda bacon m. grädde och ost - pasta till pappa & lillebror idag.
Mamma jobbar sent så jag tog över mamma-rollen för ett par sekunder. Hur lätt maträtt som helst. Och så gott. Mättande.. Fet.. You name it.

Nu väntar bara en prinsesstårta i kylen på mig. Det blev över från begravningen. Ingen ville äta tårta.. Konstigt?

Kanske tar mig en bit till idol?

Ironiskt. Jag som skulle träna idag. Ska istället sitta ner och äta tårta? Grym ironi. Dumma hälsa..
Kanske avstår tårtan. Men jag är så svag för sånt...


// The redhead with loads of dilemma..





Kommentarer
Postat av: Ellen

jag vet! men den är skitsnygg! mitt nummer är 0706672787, hör av dig om hur du vill göra. Ska vi kanske mötas någonstans? aja hör av dig!

2010-09-14 @ 21:50:36
URL: http://mswestin.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0