My tiny little nipples went to france



Tjolahopp!

Började denna dag med att googla på Bruce Almighty - Evan Baxter.
Fick upp en you-tube ruta som tyvärr inte gick att bädda in i mitt inlägg. Men herre..
Klicka på länken för att få ett gott skratt --> http://www.youtube.com/watch?v=FVI4p3s2veQ


Tjejkvällen i Upplands väsby igår var myspys. Det slutade med att vi trängdes i Ami's tvåmanna soffa och kollade på Min brors flickvän medans vi åt chips. Ganska hemsk film egentligen.. Det är en sån där funderar-film.
Jag blev deppig av den iallafall! haha


Ska hoppa in en vaarm dusch och använda mitt nya shampo från Loréal, Ultimate Liss. Det ska tydligen göra flygit hår lent och platt. Köpte den (350 ml) + en hårinpackning (350 ml den med) på PUB häromveckan.
Ska bli intressant.. I och med att jag är rödhårig så är mitt hår känsligt. Om detta funkar tänker jag aldrig köpa nytt shampo!



Alla dessa utom den i mitten. Kanske ska införskaffa den med om resten funkar ?


Ciao alla snygga!



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Okej jag förstår!:D

2010-09-05 @ 11:58:13
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0