party-huset



Kom nyss hem från en mysig godisätarkväll i Upplands väsby.
Lite chips, varma vackor, en film och lite disskusioner senare befann jag mig i en party-bil åkandes mot mitt hem.
Först skulle vi lämna av någo och hämta upp förarens pojkvän i viggbyholm.

När vi stannade framför party-huset ville jag egentligen inget hellre än att springa ut till den blinkande trevåningsvillan fylld med människor och strömmande partymusik. VILKET DRÖM HUS!
Brutal musikanläggning där den BRA musiken hördes grymt även utifrån. De hade fixat "krogdansgolvsbelysning" på 2 av 3 våningar och folket som rökte utanför verkade ha skit trevligt.

Alla på festen var dock årgång 93-91. Vi var för gamla för den festen. Epic fail.

Det var bara att ratta hemmåt och mot sängen istället.
Vilket jag nog är ännu gladare för. HERREjösstanes va trött jag är. Kommer somna innan huvudet träffar huvudkudden

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0