Smörgåstårta & 4 tomtenissar


Det var matfest @ mormors place. Hur gött som helst. Smörgåstårta tackar jag aldrig nej till. Istället för tårta blev det äppelpaj. Mormor tänker också på vikten ;) Det räddade väl inte så många kalorier.. men lite?

Fick träffa mina små tomtenissar igen också. De 4 småkusinerna min morbror och hans fru producerat på löpande band. Det är 5 ½ år mellan den äldsta och den yngsta. Minstingen ser ut att vara tagen ur Ronja Rövardotter, en liten rumpnisse! Den sötaste man kan tänka sig. Den enda grabben är vild och hade en riktig Billy Idol frippa idag. Superblont hår raaakt upp. Näst äldsta tjejen ör en riktig apa. Min lilla spindelapa. Hon är överallt och ingenstans på 4 hundradels sekunder. Och äldsta tjejen som ska berätta allt och vara så vuxen. Jag är helt slut i skallen nu :P




Nu ropar mami, Idol igen!


Kommentarer
Postat av: denisis

dåligt käk ............ det vattnas ju för tusan i munnen här borta :D

2010-09-29 @ 20:52:04
URL: http://denajsy.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0