Snart torsdag! Hurr hurr hurr


Sover i sundbyberg idag.
Det blir film om ett tag och sen sussa kudden. Är förvånadsvärt pigg trotts att jag sovit sjukt dåligt hela veckan.
Något säger mig att den dåliga sömnen har något med farmor och jobb att göra. Jag tänker föör mycket.

Hurra för att det bara tar 15 min att ta sig till jobbet härifrån! = Längre tid att sova.
Ännu mer hurra för att jag ska luncha med alexandra.
Hurr en gång till för att det är torsdag imorgon = min fredag.
Hurrhurr för att jag ska träna imorgon kväll!

Mycket att hurra för märker ni ;) Ibland får man väl göra det också? Höhö



längtar sönder tills jag får träna imorgon. mår mycket mycket mycket bättre under träningsperioderna!
( dvs de omgångarna jag inte är sjuk & faktiskt kan träna! )

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tacktack:)

2010-09-15 @ 21:46:51
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0