Som att svimma från en bergstopp utav svindeln



Hey hey hey, It's sunday!

Va deppigt egentligen, Helgerna går numera helt otroligt snabbt. Kan inte jobbdagarna få gå snabbt och sen gå riktigt långsamt på helgerna? Så man hinner med allt som man vill göra på sin ledighet?
En av många önsketänkanden för dagen..

Frukost dax snart, sen blir det nog en tripp till stan med alexandra.
Jag behöver köpa strumpbyxor och party-feet inlägg till imorgon.
Jag hittade ingen ny klänning till begravningen igår i Täby C. Därimot hittade jag en i min garderob! En aldrig använd spetsklänning. Precis lagom för en begravning. Halvlång i ärmen ( till armbågarna ) & går ner till knäna. Supersöt. 


Mene.. Nu behöver jag frukost. Grinig.





 



Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0